I denne FAQ kan du finde svar på de spørgsmål, som vi får flest af. Vi opdaterer løbende, men er der noget, som du mangler svar på, så tøv ikke med at kontakte os via Facebook eller info@2spotfestival.dk.
I 2021 slår vi porten op til 26. udgave af festivalen, hvor vi glæder os til at byde kollegaer, musikere og publikum tilbage på festivalen, præcis som da vi festede med jer alle i 2019.
Det er ikke helt fastlagt endnu, men vi kommer til at afvikle en – i den forstand – almindelig SPOT Festival. Vores mange venues på pladsen svinger mellem alt fra 180 til 3.000.
Det skal vi nok annoncere tæt på festivalen, men hold øje lige her på FAQ’en!
Har du købt en billet til SPOT 2021, så refunderer vi kun ved helt særlige omstændigheder. Er du i tvivl, så er du altid velkommen til at skrive til os på billet@2spotfestival.dk.
Vi håber på, at vi kan smide de første navne allerede i april 2021, og så arbejder vi benhårdt på at have det fulde program klar inden august. Men som det altid er med SPOT Festival, så bliver vi aldrig rigtigt færdige med at tilføje musikalske lækkerier til programmet, før festivalen er afviklet.
I hjertet af Aarhus, som altid. Der vil være mulighed for at se koncerter på både spillesteder og udendørsscener, præcis som I kender SPOT bedst. Når vi kommer tættere på festivalen, så kan du finde et kort over pladsen både her på hjemmesiden og i vores app.
Vi ved det ikke helt endnu – men omkring 200 koncerter.
Der vil være madboder med lækre retter og snacks, samt barer hvor I kan få fingrene i kolde drikkevarer, både med og uden alkohol.
Det kan du tro, at du kan. Når billetsalget starter 1. december, så bliver det muligt at købe en ungdomsbillet med særlig rabat frem til 1. marts. Du skal dog være opmærksom på, at du skal være under 25, når festivalen starter 16. september. Billetten er personlig, da vi matcher den gyldige billet med et ID (gælder kun ved ungdomsbilletter).